6 Kasım 2010 Cumartesi

Kadinlar neden ayakkabilar icin delirirler ?


Kücük yaslarda baslariz annemizin ablamizin veya
eve gelen bayan misafirlerin topuklu ayakkabilarini giyip oynamaya.
Aslinda pekte sasilacak birsey degil,nede olsa süslenmek kadinlarin fitratinda var...
Kendim de dahil bircok bayan taniyorum evinde en az 5 cift ayakkabisi olan.
Yazlik-Kislik. Acik-Kapali. Siyah-Beyaz. Topuklu-Düz. Günlük-Dügünlük. Sportiv-Şık...
Bircok baska nedenlerden dolayi kadinlar ayakkabilara doyamiyorlar.
Aslinda bunlarin hepsi bos nedenler.Ayrica hepimizin bildigi gibide israf.
Fakir ülkelere bakinca, cocuklarin cogu yalin ayak dolasiyor yada lastik ayakkabi giyor.
Yinede 'ayyyy hic ayakkabim yok, simdi ne giyecegim bu kiyafetin altina..?!' diye bircok kez moralimiz bozuluyor, hatta gidecegimiz yere gitmiyoruz bu nedenle...
Peki siz hic düsündünüz mü Kadinlar neden ayakkabilar icin delirirler ?
Ben düsündüm ama gecerli bir neden bulamadim...
[ ... ]

Berlin













2 yorum:

  1. hmmm..
    cok güzel soru gercekten..
    bende bilmiyorum?
    neden böyle?
    bende öyle degil gerci..
    benimki rahat olsun sade olsun yeter :D

    YanıtlaSil
  2. bencede rahat olmali.
    ama yinede cok v ar :D

    YanıtlaSil

anonim yazmazsan seviniriz :)