1 Kasım 2010 Pazartesi

beyaz oda



cumartesi öglen saat 14' civarlarindan simdiye
yani pazartesi saat 19'40 sularina kadar
ufacik hatta minacik odami beyaza boyama cabasindayim.
cok sükür ki bitti :/
sanirim yani...
umarim bitmistir...
bilmiyorum...
 cünkü karanlikta lambanin isigi ile pek birsey belli olmuyor.
gündüz isigi ile görecez.
inshALLAH
:)

renk teorisi dersinde beyaz rengin anlamini aynen söyle ögrenmistik :
Beyaz saflığı, hafifligi ve biraz gerçekdışı olmayi simgeler.Beyaz renkler arasında özel bir yere sahiptir - bütün renklerin toplamıdırhem başlangıç hemde bitiş için, hem boş hemde doluyu taşımaktadır.Aynı zamanda tüm ışık toplamınin anlamına gelir...
örnek olarak beyaz gelinlik gösterilmisti.

 saniyorum ki, o yüzden cogu kisi zaman zaman,
'hayatima yeni, BEYAZ bir sayfa actim' ... gibi cümleler kurarlar...

odam bitti bitmesine'de
onunla birlikte bende bittim
...

Berlin'den selamlar...






8 yorum:

  1. masaALLAH (:
    sen üc günde odani boyamissin.. (:
    Ben üc günde bütün evimizi boyadim.. tamam dörtte olabilir ama senden hizliyim sanirim.. bende boya deneyimi biraz cok.. usta oldum artik (:
    umarim güzel olmustur.. (:

    YanıtlaSil
  2. ya ya hic sorma :)
    benim firca biraz sakatti ya,
    su yeni modeller varya boyayi fircanin icine cekiyorsun, sonra siringa gibi arkadan itiyorsun öyle iste...
    sonra dayanamadim gittim bgn eski ama saglam olanlardan bir firca aldim heeyyyyt :)
    kim tutar beni :)
    o duvar benim bu duvar senin firca salladim :D

    odam tamamen bitince resmini cekerip yollarim sekerim :)

    YanıtlaSil
  3. ayyyyyyy kiyamam...benim biricik arkadasim yorulmusmuu....elline saglik xange..cok güzel olmus(senin gibi)..devamini beklerizz..ben ama ins hicbirzaman sensiz bir beyaz sayfa acmicam

    YanıtlaSil
  4. ayy canim benim sagol ya :)
    o güzellik senden geliyor asil :)
    ne demisler güzellik bakanin gözündedir...

    inshALLAH hicbirimiz hicbirimizsiz yeni bir sayfa acmak zorunda kalmayiz, eskilerde yaptigimiz gibi malesef...

    senin odani boyamayada gelirim :D
    saat ücretim 18 € sana 20 olur ama :)
    arkadasimsin ya :)

    wesselam

    YanıtlaSil
  5. hahahahahahahahahaha allah razi olsun....ama laf agizda birkere cikar yane odami boyamaya gelion..parayi hallederizzzz..AYSO

    YanıtlaSil
  6. hayirli ugurlu olsun canim. Odan inshaALLAH cok güzel olmusdur bundan eminim...

    Sevgi ve dua ile...

    Pesimist. :)

    YanıtlaSil
  7. cok sagol pesimistcigim =)
    odama resimlerimizi asinca kesinlikle daha da güzellesecektir :)

    duâm dasin...

    YanıtlaSil
  8. inshaALLAH

    dualarda görüsmek ümidi ile...

    YanıtlaSil

anonim yazmazsan seviniriz :)